Kişiler İçin Etkili Linkedin ve Medium Kullanımı/13 Mayıs-Renaissance Hotel İzmir

Gamze Nurluoğlu
5 min readMay 6, 2022

--

Bu kez eğitim haberimiz İzmir için geliyor :)

İzmir’de Kişiler İçin Etkili Linkedin ve Medium Kullanımı Eğitimi’nde buluşalım mı?

İzmir’de ilk kez fiziksel bir eğitim yapıyoruz ve aslında çok heyecanlıyız. Mart ayında İzmir’e iş için geldiğimde Gamze neden eğitim yok demiştiniz. Ben de söz vermiştim. Şimdi sözümü tutuyorum.

Takviminiz uygunsa 13 Mayıs Cuma günü saat 10.00–15.00 saatleri arasında Renaissance Hotel İzmir’de eğitim için bir araya geliyoruz.

Bu eğitimde birlikte hem Linkedin’i hem de son dönemde çok emek vermeye başladığınız ve bana sürekli sorulan Medium’u da dahil ediyoruz. bu eğitimin en güzel tarafı ise bu eğitimde aslında çemberi tamamlayacak olmamız. Marka odaklı içeriği ele alıp bunu Medium ve Linkedin ekseninde birbirini destekleyecek şekilde üretmeyi ve paylaşmayı öğreneceğiz. İşte tam da o noktada kişisel marka öne çıkacak.

Gün boyunca çok eğleneceğimiz, çok öğreneceğimiz ve İzmir’de ilk kez bir arada olacağız eğitim bizi bekliyor.

Şimdi sizinle beraber 5 adımda eğitime bakalım mı?

  1. Bu eğitimde neler öğreneceğiz?

Bugüne kadar hep Linkedin üzerine yoğunlaşmıştık ama bu eğitimde sizin için aslında 3 ana noktayı bir araya getireceğiz. İçerik üretmeyi temele alıp bu içerikleri Linkedin ve Medium algoritması dahilinde nasıl kullanacağınıza odaklanacağız. Bu eğitimde temel olarak Linkedin ve Medium’da markalamayı öğreneceksiniz ve tabii ki etkili kullanıp marka kişi olmayı. Yazının sonunda detaylı program içeriği sizi bekliyor.

2. Kimler katılmalı?

Kendini Linkedin’de konumlandırmak isteyenler

Medium’da başarılı ve popüler bir yazar olarak öne çıkmak isteyenler

İşini ve markasını konumlandırmak isteyenler

Markalarının şirket sayfasını yöneten sosyal medya yöneticileri

Yıldız çalışanlara Linkedin’den ulaşmak isteyen insan kaynakları uzmanları

Satış hedefine Linkedin’den destek vermek isteyen satış uzmanları

Kariyerini yönetmek isteyen herkes :)

3. Eğitim katılım bedeli ne kadar?

Ana nokta burası galiba hep :)

Burada katılacak kişilerin ihtiyaçlarını ve bugüne kadarki beklentilerini düşünerek 2 farklı kategori belirlemek istedim. Şöyle ki;

Kategori 1: Kişiler İçin Etkili Linkedin ve Medium Kullanımı Eğitimi katılım ücreti: 850 TL (KDV Dahil)

Kategori 2: Kişiler İçin Etkili Linkedin ve Medium Kullanımı Eğitimi katılım ücreti + 1 ay boyunca Linkedin ve Medium danışmanlığı, 1 saatlik birebir görüşme ücreti: 1.500 TL (KDV Dahil)

Neden bu eğitimin sonuna bir aylık danışmanlık modeli eklemeye ihtiyaç duydum? Çünkü çok fazla bireysel danışmanlık talebi alıyorum. Ama her birine dönüş yapamıyorum. Çünkü hem eğitim süreçleri hem görüşmeler uzun bir süreç. O yüzden talepleri eğitim ile birleştirdim :)

Bu danışmanlık neleri içerecek derseniz; eğitimi sonrası başlayacak ve 1 ay boyunca devam edecek. Linkedin profilinizi ve Medium hesabınızı düzenlediğiniz ve içerik oluşturmaya başladığınız her an benden destek alabileceksiniz. Hazırladığınız içerikleri gözden geçirmem için gönderebileceksiniz.1 aylık sürenin sonunda ise dilerseniz benimle 1 saat bir araya gelip durum değerlendirmesi yapıp eksik kaldığınız noktaları tamamlayabileceksiniz.

4. Eğitim yeri neresi ve kaç kişi katılacak?

Eğitim; Renaissance Hotel İzmir’de olacak. Kayıt olanlara; kayıt bilgilerini gönderirken detaylı adresi paylaşacağım. 10.00–15.00 saatleri arasında gerçekleşecek ama biliyorsunuz benim saat sınırım yok. Devam etmek ya da sohbet etmek istersek devam edeceğiz.

Her eğitimde olduğu gibi iletişimi ve interaktiviteyi güçlü tutabilmek adına az sayıda katılımcı ile ilerliyoruz biliyorsunuz. O yüzden katılmak istiyorsanız hızlı karar vermenizi öneririm. En efektif sayı bu olduğu için kontenjan arttırma gerçekleşmeyecek. Ön kayıt sonrası ödemeyi yapanlar kaydını kesinleştirmiş olacak.

5. Nasıl kayıt yapabilirim?

Kayıt için; seçtiğiniz kategoriyi belirterek gamze@gamzenurluoglu.com adresine bir mail göndermeniz ve ön kayıt yaptırmanız gerekiyor. Ön kayıt sonrası size göndereceğim hesap numarasına katılım bedelini yatırdığınızda kaydınız kesinleşecek.

  • Faturanızı adınıza ve şirketinize kesebiliyorum. Şirket adına kesilmesini istiyorsanız ayrıca şirket bilgilerinizi belirtmenizi de isteyeceğim.

Galiba her sorunun cevabını verdim ama illa bir şeyleri atlamışımdır. Aklınıza takılan her soru için bana yazabilirsiniz. Tüm bu süreç boyunca tek iletişim kontağınız benim. O yüzden içinizden geldiği gibi her şeyi sorabilirsiniz. Olur da gecikme olursa merak etmeyin; dönüş yapacağım :)

Bana Linkedin’den ulaşabilir ya da yine mail atabilirsiniz. Hatta bu eğitime uygun olup olmadığınızı da sorun. Profilinize, beklentilerinize bakıp değerlendirelim. İhtiyacınız varsa katılın; yoksa ufak şeyler için biz yine konuşarak ilerleriz :)

Bonus soru: Gamze ben seni daha önceki etkinlikte dinledim; farklı bir şey anlatacak mısın? diye içinizden geçiriyorsanız EVET! Hem Linkedin için çok fazla yenilik var hem de Medium tarafını ilk kez bir sınıf eğitiminde anlatacağım. Hem de artık konuşmaya başladığımız 2022 versiyonuyla :)

Haydi o zaman başlayalım; 13 Mayıs’ta Renaissance Hotel İzmir’de görüşmek üzere!

Detaylı Program İçeriği:

Dijital Dünyaya Giriş

Marka Olmak/Marka Kalabilmek

Linkedin’e Giriş

Geçmişten Bugüne Linkedin

Linkedin Hakkında Bilinmeyenler

Rakamlarla Linkedin’in Yükselişi ve Dünyada-Türkiye’de Linkedin Kullanımı

Linkedin Nasıl Çalışır?

  • Linkedin Algoritması Nasıl Çalışır?
  • Linkedin’de İçerik İnceleme Süreci Nasıl İşler?
  • Linkedin Hangi Kullanıcıları Öne Taşır?
  • Linkedin’de Spam İçerikler Erişim Gücünü Nasıl Etkiler?

Linkedin’de Algoritma Dostu İçerik Oluşturma

  • Kişisel Profillerde İçerik Stratejisi Nasıl Belirlenir?
  • Linkedin İçerik Oluşturucu Modu Nasıl Kullanılır?
  • Linkedin’e Özel İçerikler Nasıl Oluşturulur?
  • Linkedin Video Özellikleri Nelerdir?
  • Linkedin Bülten Nedir?
  • Linkedin’de Doğru Etiket Kullanımı Nasıl Yapılır?

Linkedin’de Bağlantılar ile Alaka Düzeyi Nasıl Kurulur?

  • Bağlantı Sayısı Linkedin Alaka Düzeyinde Etkili midir?
  • Linkedin İçerikleri Kişilerin Alaka Düzeyini Nasıl Etkiler?
  • Bağlantılar ile Etkileşimde Olmak Neden Önemlidir?

Kişiler İçin Linkedin Kullanımı

  • Linkedin’de Kişisel Markalama Nasıl Oluşturulur?
  • Linkedin Kişi Profillerinde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Nelerdir?
  • Profil Optimizasyonu Nasıl Yapılır?
  • Arama Sonuçlarında Profil Görünürlüğü Nasıl Arttırılır?
  • Linkedin’den İş Arama ve Başvuru Süreci Nasıl Yönetilmektedir?
  • Linkedin Bağlantılardan İş Referansları Nasıl İstenir ve Sürece Katkısı Nedir?

Linkedin’de Düşünce Lideri Olmak

Şirketler İçin Linkedin Kullanımı

  • Linkedin’de Şirket Markası Konumlandırma
  • Linkedin Şirket Sayfasının Düzenlenmesi ve Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
  • Linkedin Şirket Sayfalarının Organik Olarak Büyümesi
  • Şirket Sayfalarında İçerik Stratejisi Oluşturulması
  • Linkedin İçin Düşünce Liderliği Kavramı
  • Reklam Modelleri ve Kampanya Yönetimi
  • Linkedin’de Raporlama ve Analiz Nasıl Yapılır?

Linkedin’de Çalışan-Şirket Bağlılığı Nasıl Oluşturulur?

B2B ve B2C Pazarlamada Linkedin Kullanımı

  • Linkedin’in Pazarlama İçin Önemi Nedir?
  • Linkedin’de B2B Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
  • Linkedin’de B2C Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Linkedin’de Influencer Marketing

Medium’a Giriş

Neden Medium?

Medium’un Blog Dünyasına Etkisi

Medium Algoritması Nasıl Çalışır?

Medium Hangi Kullanıcıları Öne Taşır?

Medium’da İçerik

  • Medium’da İçerik Stratejisi Önemli mi?
  • Medium’da Algoritma Dostu İçerik Oluşturma

Kişiler İçin Medium Kullanımı

  • Medium’da Kişisel Markalama Nasıl Oluşturulur?
  • Medium Profil Düzenlemesinde Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Nelerdir?
  • Profil Optimizasyonu Nasıl Yapılır?
  • Arama Sonuçlarında Profil Görünürlüğü Nasıl Arttırılır?
  • Medium’da Dünya Çapında Popüler Yazar Nasıl Olunur?

Medium Partner Programı

  • Partner Programı Nedir?
  • Medium’dan Nasıl Para Kazanılır?

İçeriği Linkedin’de okumak ve bağlantılarınız ile paylaşmak isterseniz buraya tıklamanız yeterli :)

--

--

Gamze Nurluoğlu

Digital Brand: Digital Marketing I Social Media I Advertising I Linkedin: gamzenurluoglu